>> ASIAONE / NEWS / THE BUSINESS TIMES / STORY
Temasek Review dispute unresolved
Sat, Oct 23, 2010
The Business Times

TEMASEK Holdings has written a second time to the supposed founder of online news portal Temasek Review (TR), asking that he pass on their request for a name- change to the website's owners.

The company wrote to Joseph Ong last Friday, following a report in The New Paper identifying him as the alternative news site's owner. Temasek said then that the site's first name-change from 'The Wayang Party' to 'The Temasek Review' was 'misleading and irresponsible' as it capitalised on 'the goodwill and reputation' of a name 'indisputably associated with Temasek'.

The company's annual report has been titled Temasek Review since 2004 and electronic versions are posted on Temasek's website. This year's edition is called Temasek Report 2010.

In the past week, TR's editorial team has posted several articles relating to the matter, each highlighting the fact that they have not heard from Temasek Holdings and will not be changing the site's name before receiving 'an official request' and 'satisfactory replies' to their queries. In yesterday's letter to Dr Ong, Temasek noted that his reply to them was that he was a past contributor but had nothing to do with its ownership and management. He also asked that Temasek direct its request to TR's owners.

 

 

 

 

 

 

Bookmark and Share
 
 
STORY INDEX
 
  Card issuers go into market share overdrive
   
 
  Senai aviation park woos players from Seletar
   
 
  Temasek Review dispute unresolved
   
 
  About 1 in 5 S'pore firms 'suitable' for Nasdaq OMX dual-listing
   
 
  SGX set to launch A$6b offer for ASX
   
 
  CapitaLand dragged into legal battle in Macau
   
 
  Oxley plans five more launches by end-2010
   
 
  HDB to roll out more BTO flats in 2011
   
 
  PM Lee upbeat on Asia, barring global trade war
   
 
  Secondary home sales shrink under big chill